مشاور فرمانده کل سپاه و مسئول سابق اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان نظام جنگ ترکیبی را سلاحی برای مذاکره اجباری ایران قرار داده‌اند.
کد خبر: ۹۵۸۲۱۸۶
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حجت‌الاسلام حسین طائب شامگاه هفتم اسفندماه در همایش تبیینی مبدأ تحول؛ منطق انتخابات در جمهوری اسلامی که در تالار شهر مشهد برگزار شد، با اشاره به اینکه آمریکا ادعا دارد ایران را با فشار جنگ ترکیبی می‌توان پای میز مذاکره آورد، اظهار کرد: اسرائیل نیز می‌گوید ایران را با ناامنی و جنگ کنترل شده می‌توان به این میدان وارد کرد. دشمن به دنبال این است که تصویر فساد را در برابر مبارزه با فساد در کشور، بزرگ‌تر جلوه دهد، بنابراین باید هوشیار بود و واقعیات را در جامعه تبیین کرد.
وی با بیان اینکه دشمنان قصد داشتند تا ایران را بر سر دوراهی انقلاب یا انزوا قرار دهند، افزود: شکست جبهه غرب در بی‌ثباتی ایران منجر به اعتراف آنها به عدم امکان براندازی جمهوری اسلامی و همگرایی کشورهای منطقه با ایران شده است.
انتخاب نماینده اصلح با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی انجام می‌شود

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نماینده‌ای باید انتخاب شود که اقتصاد کشور را درک کند و به برنامه‌های اقتصادی شتاب ببخشد، اذعان داشت: این اتفاق مهم با مشارکت گسترده مردم در انتخابات اسفندماه و انتخاب افراد شایسته محقق می‌شود.

وی عنوان کرد: یکی از اقدامات مؤثری که در این دوره از انتخابات رخ‌داده مشارکت عالی صداوسیما با راه‌اندازی شبکه‌های اختصاصی به مناظرات انتخاباتی بوده و این اقدام فرصت را برای تبلیغات غیرواقعی دشمنان کاهش داده است.

طائب خاطرنشان کرد: در برهه‌ای از زمان، حاکمیت دوگانه داشتیم و همه دنبال تعامل با کدخدا بودند؛ اما بعد از آن دوران انسجام داخلی شکل گرفت و درآمدزایی زیاد شد. دولت انقلابی روی کارآمد و نفتی که می‌گفتند نمی‌توانیم بفروشیم امروز برای فروش آن مانعی وجود ندارد.

وی در ادامه بیان کرد: در آن زمان از محل فروش نفت نفتی جنس وارداتی خریدند و کسی برای ساخت پالایشگاه تلاش نکرد؛ اما امروز سرمایه‌گذاری می‌شود تا پالایشگاه درست کنیم.

مشاور فرمانده کل سپاه عنوان کرد: در آن زمان می‌گفتند هواپیما و لوکوموتیو نمی‌توانیم بخریم؛ اما امروز در حال خریداری است. در زیرساخت‌های نیروگاه برق کمبودهایی وجود داشت و دایم با قطعی برق در کشور مواجه بودیم؛ اما دولت انقلابی آمد و برای تجهیز زیرساخت‌ها سرمایه‌گذاری کرد و اکنون مشکلات در این حوزه تا حد زیادی رفع شده است.
در برابر تعیین سرنوشت کشور بی‌تفاوت نباشیم
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: اینکه عده‌ای خود را در برابر انتخابات بی‌تفاوت می‌دانند اشتباه است نباید در برابر تعیین سرنوشت کشور بی‌تفاوت بود؛ زیرا انتخاب نماینده اصلح با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه امروز قدرت‌نمایی مقابل استکبار حضور مردم پای صندوق‌های رأی و انتخاب نماینده اصلح است، افزود: مشارکت پرشور در انتخابات اسفندماه امری ضروری است و باید مردم را برای حضور حداکثری در این حماسه ملی و انتخاب نمایندگان اصلح، توانمند و دلسوز، برای توسعه هر چه بیشتر کشور ترغیب کرد.

 طائب اعلام کرد: در عرصه داخلی هر چقدر آرا دقیق‌تر باشد در انتخاب نماینده اصلح موفق‌تر هستیم. دولت در راهبردهایش موفق بوده و شبانه‌روز همه تلاش خود را می‌کند که کشور را رو به پیشرفت ببرد پس فردی که از جانب مردم انتخاب می‌شود باید همگام با اهداف دولت برای پیشرفت کشور قدم بردارد.

 تغییرات مثبت در صداوسیما

 مسئول سابق اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تغییرات مثبت در صداوسیما اعلام کرد: صداوسیما در یک اقدام مؤثر امسال با اکران فیلم و تئاتر مناسب در جشنواره فجر مقابل سند ۲۰۳۰ ایستادگی کرد. ریل‌گذاری دولت انقلابی برای نشاط، عافیت و عاقبت‌به‌خیری مردم در حال پیاده‌سازی است.

 وی تصریح کرد: صداوسیما در برهه‌ای از زمان باعث پروبال دادن به سلبریتی‌هایی شد که مقابل نظام ایستادند؛ اما اکنون تغییرات مثبتی در روند اجرای برنامه‌های صداوسیما ایجاد شده است.

 وی با تأکید بر اینکه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باید تداوم پیدا کند عنوان کرد: باید با دیدن نیمه پر لیوان برنامه‌ریزی کرد و به آینده امید داشت.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها